Bestyrelsen
Forsiden / Bestyrelsen
Bestyrelsen i grundejerforeningen består af op til syv medlemmer og fire suppleanter. Hvert medlem vælges på den årlige generalforsamling for et år af gangen. Bestyrelsen i Irmabyen inddrager samtlige suppleanter, som deltager i bestyrelsesarbejdet på lige fod med bestyrelsens medlemmer (dog uden stemmeret). Nederst på siden kan du se de nuværende medlemmer og suppleanter i bestyrelsen.
Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøde hver den første onsdag i måneden. Derudover afholdes der i ny og næ ekstraordinære bestyrelsesmøder efter behov. Et bestyrelsesmøde tager typisk 2-2,5 time afhængig af, hvor mange beboerhenvendelser der skal behandles.
Bestyrelsesarbejdet varetages primært gennem tre emneinddelte udvalg, som medlemmerne og suppleanterne sidder i. Udvalgene står for den daglige drift samt besvarelse af henvendelser mv. som emnemæssigt hører under deres udvalg. Bestyrelsen sætter således tid af til dette arbejde ved siden af den månedlige deltagelse i bestyrelsesmøderne. Læs mere om udvalgenes arbejde herunder.
Foruden udvalgene er der også en kasserer, som tager sig af budget, regnskab mv. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med administratoren fra Vest Administration.
IT- og Kommunikationsudvalget
Dette udvalg består af min. to personer. Udvalget står for at oprette og vedligeholde diverse kommunikationsplatforme; Facebook-siden, hjemmesiden, Office 365 og andet af teknisk karakter.
Sociale arrangementer og aktivitetsudvalget
Dette udvalg består af min. to personer. Udvalget står for planlægning af alle arrangementer i Irmabyen. Foruden mindre arrangementer afholdes der hvert år fastelavnsfest, sommerfest, halloween og julefest.
Dette udvalg består af min. tre personer. Udvalget deltager, sammen med en uvildig ekstern rådgiver, i alle overdragelser af nye områder, som grundejerforeningen overtager fra Alfa.
Derudover står udvalget for administration og vedligeholdelse af aftaler med eksterne leverandører og samarbejdspartnere såsom ejendomsservice, parkeringskontrol mv. i Irmabyen.