Grundejerforeningen vil den 31. marts 2026 skifte ladeoperatør fra Powerfuel til NRGI. I forbindelse med denne overgang kan der forekomme midlertidige udfald. Baggrund for skiftet: Vi forventer, at dette skifte vil være til gavn for alle parter. Med venlig hilsen Bestyrelsen i GF Irmabyen